Przyszła wiosna, a wraz z nią w naszym biurze zagościły na dobre nowe rozwiązania informatyczne.
Od kilku miesięcy testowaliśmy SALDEO SMART nowoczesną platformę dla biurach rachunkowych oraz ich klientów.
Z naszych doświadczeń z Saldeo wynika, że można prowadzić księgowość bez faktur w formie papierowej 🙂
Saldeo Smart umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów.
To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.
Czyli klient może dodać dokumenty w formie elektronicznej na platformie Saldeo Smart, a następnie biuro może ten dokument odczytać
i przesłać do programu księgowego.
Można zapytać, ale po co ? Nie lepiej wydrukować i zanieść dokumenty do biura ?
Można zapytać, ale po co drukować, zbierać faktury i jechać specjalnie w tym celu do biura ?
No właśnie, nie trzeba tego robić, kupować papieru, drukarki, tonera i zamawiać kuriera w celu wysłania dokumentów.
Można to zrobić elektronicznie, na bieżąco zaraz po otrzymaniu dokumentów od kontrahentów.
Internet się przyda, bez niego ani rusz.
Dodatkowo na tej platformie klient może również wystawić faktury sprzedaży.
Są one od razu widoczne przez biuro rachunkowe,
Księgowy nie musi czekać do 10 każdego miesiąca na plik dokumentów do zaksięgowania.
Teoretycznie już 1 dnia kolejnego miesiąca można obliczać podatek ponieważ dokumenty są zaksięgowane.
Ułatwia to znacznie zarządzanie czasem przeznaczonym na wprowadzanie dokumentów z prostej przyczyny, nie dostajemy dokumentów w
jednym terminie, a możemy je księgować na bieżąco.
Wniosek końcowy jest taki, że nowoczesny system przekazywania dokumentów dla biuro rachunkowego to obecnie podstawowe
narzędzie, niezbędne przy organizacji zadań księgowego. Saldeo jest dobrym rozwiązaniem dla podmiotów, które chcą rozpocząć przygodę
z elektroniczną księgowością bez konieczności używania papieru.